fbpx

Garantujeme doručenie do 24 hodín pri objednávkach do 12:00!

Najlacnejšie doplnky výživy a oblečenie

Menu

Doplnky výživy pre začiatočníkov

Možno si sa nedávno rozhodol, že chceš poriadne zamakať na svojom tele. Začal si chodiť do gymu, vybavil si si permanentku a kúpil proteín. No stačí to? Čo robiť, ak tvoje telo nebolo zvyknuté na takú záťaž a protestuje. Svalovica po každom tréningu, bolestivé kĺby a málo energie na všetko. Takto ťa chuť cvičiť pomaly, ale isto prejde.

Ako jesť zdravo: 10 zdravých alternatív

Pre dobrý výkon v gyme potrebuješ jesť jedlo, ktoré ti dodá všetky potrebné látky na lámanie rekordov. Keď to budeš brať na ľahkú váhu, nikdy nebudeš vedieť čo tvoje telo v gyme naozaj dokáže. Možno máš pocit, že zmeniť úplne spôsob stravovania je zložité. No práve v tomto článku sa pozrieme na 10 zdravých alternatív, ktoré ti to zjednodušia.

Zhyby: 5 variácií a tipy pre začiatočníkov

Všetci máme nejaký cvik, na ktorom musíme neustále pracovať a zdokonaľovať sa. Medzi také cviky patrí aj zhyb, ktorý je považovaný za jeden z najťažších cvikov. Väčšina ľudí musí pracovať veľmi dlho, aby dokázali spraviť aspoň jeden zhyb. Potom tu sú ľudia, ktorí to na pol ceste vzdajú. Tento článok ti prezradí, prečo sa oplatí trochu viac zamakať a zahrnúť do tréningov aj zhyby. Zároveň vďaka 5 variáciám tento cvik vôbec nemusí byť nudný.

10 tipov ako urýchliť výsledky v gyme

Práve si začal cvičiť. Vidíš rýchle výsledky a v gyme každý deň napreduješ. Takto to chodí stále. Telo dostane šok, pretože si sa dlho nehýbal a zrazu sa snaží rýchlo prispôsobiť sa. Môžeme to nazvať “šťastím začiatočníka”. No príde deň, kedy zostaneš na tej istej váhe príliš dlho a nebudeš si vedieť rady, čo ďalej. Brániť ti môže strach, nesprávna forma alebo zlý výber cvikov. Chceš urýchliť výsledky a progres v gyme, ale nevieš ako na to? Tento článok je práve pre teba.

Sacharidové vlny: Ako vďaka nim schudnúť

Sacharidy patria k zložkám stravy, ktorým sa väčšinou snažíme vyhýbať. Napríklad KETO diéta alebo Atkinsonova diéta. Obidve majú spoločné to, že redukujú príjem sacharidov. No čo ak ti poviem, že sa vďaka sacharidom dá schudnúť? Znie to nereálne? Poďme sa spolu pozrieť na sacharidové vlny a na to, ako ich využiť v svoj prospech.

Napumpovanie svalov a svalovica: Sú znakmi efektívneho tréningu?

Dobré veci potrebujú čas. No keď príde rad na výsledky pri cvičení, všetci sme zrazu netrpezliví. Preto sa častokrát spoliehame na indikátory, ktoré nám hneď napovedia či cvičíme efektívne. Medzi ne patrí pumpa a svalovica. Ale dá sa na nich naozaj spoľahnúť? Na túto otázku sa pokúsime odpovedať v dnešnom článku.

Potraviny, ktoré spaľujú tuk: TOP 10

Je veľmi jednoduché označiť potravinu za zdravú. No ak máme konkrétny cieľ, potrebujeme nie len jesť zdravo, ale dať telu všetko, čo potrebuje na jeho splnenie. V tomto článku ti prezradíme 10 potravín, ktoré ti pomôžu spáliť tuk a dosiahnuť vysnívanú postavu.

Kalistenika vs Bodybuilding

o silové tréningy, no každý ponúka niečo úplne iné. Kalistenika je cvičenie s vlastnou váhou, kým bodybuilding používa na budovanie svalstva rôzne pomôcky. To je prvý rozdiel, ktorý si hneď všimneš. Okrem toho, kalistenika a bodybuilding v sebe skrývajú ešte niečo viac. Tento článok ti pomôže pochopiť princíp a výhody každého jedného tréningu a ukáže ti, ktorý je pre teba ten správny.

Deadlift: Vráťme sa k základom

Deadlift patrí k najzákladnejším cvikom, ktoré uvidíme v každej posilňovni. Pre začiatočníkov možno trochu zložitejší, no pre pokročilých je tento cvik nenahraditeľný. Prináša výhody aj pre powerlifterov, ale aj pre bodybuilderov. V tomto článku si povieme všetky základné veci, ktoré by si mal vedieť o deadlifte.

Problémy so zápästím: Ako sa im vyhnúť?

Silový tréning nám pomáha nabrať svalovú hmotu a vyrysovať telo. Ale prináša aj riziká. Jedno z nich sú problémy so zápästím. Táto časť tela je pri každom tvojom tréningu pod veľkým tlakom a aj tak sa jej veľa pozornosti nedáva. No akonáhle začneš mať s ním problémy, trvá veľmi dlho kým sa z toho dostaneš a budeš môcť znovu trénovať. Preto sa v tomto článku pozrieme na niekoľko tipov ako sa vyhnúť zraneniam zápästia.

Scroll to Top