fbpx

Garantujeme doručenie do 24 hodín pri objednávkach do 12:00!

Najlacnejšie doplnky výživy a oblečenie

Menu

Suplementy: 7 najlepších na naberanie svalov

Tak ako cvičenie a strava ide ruka v ruke, aj suplementy a doplnky výživy majú svoje miesto. Slúžia ako extra nakopnutie, ktoré ti pomôže dosiahnuť vytúžené výsledky rýchlejšie. Dnes si povieme o 7 najlepších suplementov, s ktorými je cesta za vysnívanou postavou jednoduchšia.

Regenerácia: Ako pomôcť svalom po tréningu?

Časť, na ktorú sa často zabúda a môže sa zdať, že nemá s tréningom nič spoločné. No práve regenerácia má najväčší dopad na naše výsledky. Počas nej rastú svaly. Ako? To si povieme v tomto článku, ktorý by ti mal pomôcť nastaviť si rutinu a dodržiavať ju po každom tréningu.

Potraviny bohaté na bielkoviny

Cvičenie a strava ide ruka v ruke. Bez jedného nedocieliš očakávané výsledky. Preto je dôležité aby, si telu dal to, čo potrebuje. Na to potrebuješ ovládať, čo jednotlivé potraviny obsahujú. V dnešnom článku sa pozrieme na 15 potravín, ktoré obsahujú veľa bielkovín.

Rysovačka: Tréningový plán a strava

Po zimných mesiacoch, kedy bolo ľahké skrývať kilá navyše prichádza leto. A s ním aj možnosť ukázať, na čom si pracoval. No určite dobre vieš, že výsledky bez ťažkej driny neprídu. Dnes si povieme ako vďaka rysovačke môžeš sebavedomo kráčať letnými ulicami.

Objemovka: Všetko čo by si mal o nej vedieť

Objemovka je ďalším spôsobom, ako môžeš nabrať svalovú hmotu. Jednoducho povedané, prijímaš viacej kalórií ako naozaj potrebuješ. Už samotný názov prezrádza, že ide o zväčšenie objemu, no netreba to preháňať. V tomto článku sa dozvieš výhody, ale aj nevýhody objemovky a ako si poskladať jedálniček tak, aby si nabral čistú svalovú hmotu.

Leg day: Ako cvičiť nohy a na čo nezabudnúť

Leg daaaay! U niekoho najlepší deň ich života, iní sa mu s radosťou vyhýbajú. Je dôležité pracovať na všetkých častiach tela. Aj pre estetickosť, ale hlavne pre celkovú silu a výkon. Cviky na nohy majú svoje miesto v tréningovom programe a netreba sa ich báť. V tomto článku si povieme ako cvičiť nohy, ukážeme si ako taký tréning vyzerá a tiež ti prezradíme zopár tipov, na čo nesmieš zabudnúť počas leg day.

Intermittent fasting: Zvládni to bez problémov!

Prerušovaná hladovka je dnes veľmi populárna. Ľudia ju používajú hlavne na chudnutie, zlepšenie zdravia a celkovú zmenu životného štýlu. V dnešnej dobe už málokto zažíva naozajstný pocit hladu. Možno aj preto sa prerušovaná hladovka stala takým trendom. No vďaka jej popularite pomohla dosiahnuť veľa ľuďom ich vysnívanú postavu. Pozrime sa na to, čo sa skrýva pod týmto pojmom, ako zdravo využiť jej výhody, ale aj aké riziká prerušovaná hladovka prináša.

EPOC: 5 vecí, ktoré by si o ňom mal vedieť

Ako si už určite aj sám zistil, cvičenie prináša do našich životov veľa zmien. Či už ide o premenu postavy, chudnutie, naberanie svalovej hmoty alebo dosiahnutie vytúžených výsledkov. Toto všetko po čase prichádza, iba ak vydržíš a nevzdáš sa. No prináša cvičenie aj okamžité uspokojenie? Okrem toho, že sa cítiš po tréningu super mentálne aj fyzicky, je tu ešte jedna skratka, ktorá si zaslúži pozornosť. EPOC alebo potréningová spotreba kyslíka robí cvičenie niečím, čo naozaj stojí za to.

Čo jesť pred a po tréningu?

Z extrému do extrému. Pred tréningom sa rýchlo napcháš všetkým možným, aby telo malo energiu, no zrazu máš chuť si iba ľahnúť a spať. Bojuješ s myšlienkou, že sa na tréning vykašleš. A stane sa. Tak na druhý deň nezješ pre istotu nič a tvoje telo zrazu nedokáže to, čo predtým. Prídeš domov a siahneš hneď po prvej veci, čo vidíš. Nebude to zrovna to najlepšie a budeš mať pocit, že si hneď nabral to, čo si práve v gyme spálil. V tomto článku ti pomôžeme nájsť balans, povieme si, čo naše telo potrebuje a tiež si ukážeme zopár nápadov, čo jesť pred a čo po tréningu.

Drepy: 6 tipov ako zlepšiť ich techniku

Drepy všetci poznáme a určite si bez nich tréning dolnej časti tela nevieme predstaviť. Tento základný cvik pracuje s takmer všetkými svalmi a taktiež rozvíja mobilitu. Vďaka nim je pohybovanie sa počas dňa jednoduchšie. Môžu docieliť napríklad to, že oveľa radšej pôjdeš po schodoch, ako by si sa vyvážal na výťahu. 😉 Napriek tomu, že drepy vyzerajú jednoducho, sa často robia nesprávne. Čítaj ďalej a dozvieš sa základy drepu, časté chyby, ale aj ako zlepšiť jeho techniku.

Scroll to Top